PDA

Vollständige Version anzeigen : Demnächst von Anchor Bay!

absoluthum
03.03.05, 23:53
May 3:
• THE ENTITY (2.35:1 widescreen, 16x9 enhanced, featurette including backstory on the true events that inspired the film, trailer, poster/still gallery, DVD-ROM screenplay)

May 17:
• CLASS OF 1984 (director Mark Lester’s preferred cut in 1.85:1 widescreen, 16x9 enhanced, new 5.1 audio, commentary by Lester, alternate TV footage, trailer, TV spot, DVD-ROM screenplay)
• QUICKSILVER HIGHWAY (full-frame, commentary by Mick and Cynthia Garris, interview with Matt Frewer, storyboard gallery, trailers, DVD-ROM teleplay)

June 14:
• FREAKED (1.85:1 widescreen, 16x9 enhanced, new 5.1 audio, commentary, behind-the-scenes material, deleted scenes, still gallery, storyboards, trailer, DVD-ROM screenplay)

June 28:
• RACE WITH THE DEVIL (Divimax hi-def 1.85:1 transfer, commentary by producer Paul Maslansky, interview with Peter Fonda, more)

August 9:
• THE DEAD NEXT DOOR (special features TBA)
• THE LOCALS (widescreen, 16x9 enhanced, 5.1 audio, commentary by writer/director Greg Page, trailer)

August 23:
• THE CARD PLAYER (widescreen, 16x9 enhanced, 5.1 audio, exclusive new interviews with director Dario Argento, FX creator Sergio Stivaletti and others, more)
• TRAUMA (widescreen, 16x9 enhanced, exclusive new interviews with Dario Argento and others, Tom Savini behind-the-scenes FX material, more)

September 6:
• BAD DREAMS (details TBA)
• CEMETERY MAN (widescreen, 16x9 enhanced, new documentary, interviews with Michele Soavi, Anna Falchi and others, more)

October 9
• SEASON OF THE WITCH/THERE’S ALWAYS VANILLA Double Feature (details TBA)

In addition, THE ANNIVERSARY (date TBA) will have commentary by director Roy Ward Baker and scripter Jimmy Sangster. Final specs on many of these titles have yet to be determined, so keep your eye on this site for further updates.

Damit wissen die RC2 Gucker zumindest ungefähr ab wann sie mit dem Krekelschen Klassenbuch rechnen können.

DaUlt
04.03.05, 00:22
(Zumindest einiges) Gekauft!

omnicus
04.03.05, 09:37
SEASON OF THE WITCH/THERE’S ALWAYS VANILLA Double Feature (details TBA) werde ich mir zulegen, glaube kaum, dass die jemals in Deutschland erscheinen.

CINETEQ
04.03.05, 21:33
Mal sehen, THE CARD PLAYER, TRAUMA und CEMENTARY MAN könnten was für mich sein... :)

sicko
05.03.05, 19:48
Dellamorte dellamore is gekauft, wenn er unrated kommt
dead next door eventuell auch

Rauberer
05.03.05, 20:44
Race with the Devil dürfte ja "Vier im rasenden Sarg" sein, oder? Wenn ja ist der gekauft!

DaUlt
12.03.05, 02:45
- Tanz der Teufel 2 (Evil Dead II) DIVIMAX
- Halloween 4 DIVIMAX
- Halloween 5 DIVIMAX
- Straße der Verdammnis (Damnation Alley)
- Baby Blood
...

http://anchorbayentertainment.com/index.asp?p=IntheFuture

zuba
12.03.05, 04:12
THE ENTITY, RACE WITH THE DEVIL und TRAUMA sind fix gekauft. DELLAMORTE DELLAMORE hätte ich auch gerne, aber wenn der unter dem grottigen US Titel CEMETERY MAN kommt überlege ich mir das noch mal! EVIL DEAD 2 mit Divimax-Transfer klingt auch sehr gut, vor allem weil ich meine Tin vor einiger Zeit verkauft habe und den Film eigentlich doch sehr schätze.